Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Menikmati Sisa-sisa Hidup

Wednesday, December 22, 2010


Lagi berapa hari je nak masuk tahun 2011. Cepatnya masa berlalu. Harap-harap kesudahan bagi tahun 2010 ni tak la sedasyat pengakhir tahun 2009. Haha. Ngeri aih kalau ingat balik.

Yang lepas tu biarlah berlalu. Yang penting masa depan. Mungkinkah 2011 tahun bahagia aku? Mudah-mudahan diizinkan Allah. Ok, nak chup siap-siap tarikh 11/11/11. *Semangat ja chup tarikh bagai. Pihak berkenaan tak kata apa lagi pun. Terlebih sudu dari kuah la pulak. Sangatlah gediks!*

Makin nak masuk tahun baru, makin susah hati. Yang gedik pilih tarikh tadi tu sekadar nak syok kan diri sendiri. Jangan salah paham. Aku tak gedik tau. Memang la tak gedik,sebab aku sangat gedik.


Aku susah hati sekarang ni. Hidup dalam kekeliruan. Hidup dalam ketakpastian. Tolonglah sesiapa huraikan kekusutan. Tolonglah bagi jawapan. Akan diteruskan atau terpaksa berhenti sekerat jalan?? Oh, aku tertekan!



Unit Sains Teras dalam kenangan? Jangan laaa. Punca pendapatan aku tu.

 

p/s: Menghitung hari. Detik demi detik. Masa ku nanti apakah kan ada?

0 komen: