Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Suka Duit Tapi Tak Kenal Sepenuhnya

Wednesday, December 1, 2010


Lepas makan, mata mula la mengantuk. Jadi sebagai langkah keselamatan supaya tak terkantoi tidoq berdengkur kroh kroh, maka bermula lah sesi bergosip-gosipan. Hehe. Dah puas ber-pokpetpokpet pasai filem kontroversi dari label tersohor Malaysia (tersohor ke?), tiba-tiba Haslina bagi soklan cepumas.

"Ada gambar apa kat belakang duit seploh ringgit?" tanya beliau dengan angkuh sekali sambil meng-cover duit kat tangan dia takot-takot aku intai tengok.

"Errr…….," aku buat-buat pikiaq cari jawapan padahal memang tak tau pun.

Sumpah aku tak tau! Selama ni pandai guna duit ja. Tapi tak pernah pun amek peluang belek-belek apa ada kat duit kertas mata wang ringgit Malaysia kepunyaan negara kita. Lepas terkena begitu, barulah kelam kabut buka wallet tengok duit. Dan hasilnya, baru ku tau rupa-rupanya…






Owh, duit lima ploh ada dua versi. Gambaq kat belakang duit pun tak sama. *Sila ketuk kepala sendiri. Ngek~!*

Geng, tolong lah ngaku korang pun tak amek tau pasai gambaq kat belakang duit ni. Jangan biaq aku malu sensorang. Oh~~ =.=!


 

p/s: Boleh la mula mengenali duit. Kan ada pepatah kata Tak Kenal Maka Tak Cinta. Moga-moga dah kenal nanti, anda lebih sayangkan duit??

3 komen:

hamzah ian said...

siapa tak suka duit kan.. hehe..

Puteri Iqa Izyan said...

huaa..kadang2 je pasan.tapi tak amek tau sangat. :P

Natasha said...

nak hadiah lumayan?????


http://natasha1987.blogspot.com/2010/12/hrefhttpwww.html