Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Cari Bukti Dulu, Jangan Main Percaya Je

Thursday, December 23, 2010


Selamat pagi!!

Basah sket aku pagi ni. Hujan lebat plak pagi-pagi begini. Boleh dok melingkaq dalam selimut apa nak kata weh. Tak pun pekena teh tarik dengan roti canai. Perghhh, nikmat!

Tengah sedap melantak tadi, tetiba ada pulak orang buat lawak. Lawak tu lebih menjurus ke arah salah paham. Buleh pulak budak-budak ofis cakap ex-bos aku tu abang aku. Wakakakaka! Memang aku nak gelak guling-guling la. Asal nama bapak sama ja, mesti ingat adik-beradik la ek. Memang la sama-sama orang Kedah. Tapi dia bukan abang aku okey! Jauh sangat kot beza umoq kami. Dia dah pencen, aku ni belum pun 25 tahun. Muda remaja lagi tau. :P

Ex-bos aku tu selalu gak buat lawak konon-konon aku ni adik dia. Tak sangka pulak orang boleh percaya. Moral of the story, buat lawak tu banyak kali dengan yakin sekali mesti orang percaya.
Kalau nak tau, Afgan tu pakwe aku. Siap ajak aku kawen lagi. Nape, tak percaya ka?? Baca entri ini

Sekian =)



 


 

p/s: Jangan pandai-pandai buat andaian sendiri sebelum ada bukti!!!

0 komen: