Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Aku terhidrat. Mau H2O!

Monday, January 10, 2011


Fuh! Nasib baik sempat. Kalau terlambat sket, merah lagi la punch kad aku hari ni. Dah la bangun lambat. Gara-gara nak tau Tolong Ingatkan Aku jadi juara lagu, pulun tunggu sampai habih. Dah sampai ofis tetiba lif pulak out of service. Tak pasal je aku termaki di awal pagi. Penat kot. Turun bas kena berjalan. Nak masuk ofis kena menapak panjat tangga lagi. Semput!

Sepanjang perjalanan pepagi aku selalu perhati sekeliling. Yang indah ada. Yang menyampah pun ada. Yang indah tu bila nampak si suami menghantar si isteri ke tempat keja. Siap bersalaman, ciuman tak dilupakan. So sweet! Hm,mula la aku berangan. Hahaha.

Yang tak indah di pandang mata adalah SAMPAH dan ROKOK. Merata-rata ada sampah. Yang sedihnya perangai macam orang tak bertamadun. Buang sampah kat celah pokok. Haihhh, ada lagi manusia camtu. Aku ingat aku je buat perangai cenggitu. Eh eh, zaman sekolah rendah je ok. Zaman kanak-kanak hingusan dulu. Sekarang tak lagi.

Rokok lagi sakit hati. Pepagi dah bakar duit. Dengan bangga sekali dok hembus asap rokok. Bagus la tu. Merokok kan membahayakan kesihatan. Kalau sakit, kementerian kesihatan dekat je. Heh!


 


p/s: Nak ayaq!! Nak ayaq!!

0 komen: