Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Bukan Kecewa Ditinggalkan, Aku Kecewa Tiada Kejujuran

Thursday, January 27, 2011

Awal pagi masuk ofis, dapat pujian. Orang puji warna baju je pun.

"Cantik warna ungu"

Aku senyum je. Beberapa jam lepas tu, aku dapat sakit. Jari tersepit kat pintu. Luka berdarah sket. Tapi luka berdarah yang nampak jelas dengan mata tak dak la dasyat sangat sakitnya kalau nak dibandingkan dengan sakit yang tak nampak dalam hati.

Dia punya pedih tu macam luka berdarah dilumur dengan garam. Mungkin lebih pedih dari tu. Sapa yang tak pernah rasa, boleh cuba aksi ini di rumah. Risiko, sila tanggung sendiri.

Apabila kepercayaan yang diberi dibalas dengan ketidakjujuran, maka bergeloralah sedikit perhubungan. Prinsip aku mudah,

AKU PERCAYA KAU. KAU NAK PERCAYA AKU KE TAK, TERPULANGLAH.

Tapi, tolong jujur. Jangan berpura-pura, jangan hipokrit, jangan tipu aku dan jangan berahsia!!

p/s : Tolong tinggalkan aku dengan memori indah. Selamat pergi dan semoga selamat kembali. Kembalilah dengan hati yang ikhlas untuk menunaikan janji. Sayang selalu. Chow!

3 komen:

Anonymous said...

cian~~

::Miss Pikon:: said...

muahahahaha!!

Tasha said...

sekarang ni kene banyak hati-hati tau. terutama semua perkara yang melibatkan wang dan internet. jangan senang2 je bagi password acc kita pada tmpt2 yang tak dikenali