Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Vibrate di hati. Auww!

Wednesday, January 5, 2011


*terasa gegaran di dalam beg*

Si aku: Hello.
Si dia: Hello. Nape tak reply mesej?
Si aku: Sorry. Tak perasan. Phone ada dalam beg. Silent plak tu. Vibrate tak kuat sangat. Tapi kalau call kuat la sket vibratenye. Hehe.
Si dia: Owh, kalau nak jumpa vibrate kuat la pulak ye.
Si aku: Hah? Vibrate apa pulak?
Si dia: Vibrate di hati.
Si aku: Hahahaha!!

 

Aku tak tipu. Tiap kali nak jumpa mesti berdebar lain macam. Pasai apa ha? Sekarang pun tengah bergetar di hati. Jari jemari jugak. Si dia sedang menuju ke Putrajaya. Yeehaaa~~

 

p/s 1 : Kalau ada yang sudi menjawab "pasai apa ha?" tu, silakan. Aku hargai. TQ!
p/s 2: Kalau rasa meluat dengan entri ni, sila karang kutukan anda di ruang komen. TQ jugak!

2 komen:

kella said...

hahaha.. biasalah tu.. vibrate itu tanda ada sayang di hati..
ada rindu membuak.. menimbulkan senyuman di bibir.. :)
dan vibrate hati itu terjadi apabila hati telah sama sama terlink! hehehe... ada getaran jiwakah? hehehe

all da best =)

::Miss Pikon:: said...

tq kella.. getaran jiwa? oh, sedang bergetar hebat ketika ini! haha~ (poyo je kan?)