Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Cukup-cukup Laaa Bercuti, Sekarang Masa Pi Sekolah!

Monday, January 3, 2011


Hari pertama kerja di tahun baru. Aku tau dah mesti banyak relax je hari ni. Sebab ramai orang cuti. Hantaq anak masuk sekolah. Aku pun ada anak masuk sekolah. Dua orang lagi tau. Anak menakan aku la tapi. Macammana la agaknya kelaku budak-budak ni ye bila kena kejut pi sekolah. Almaklum la dah lama sangat cuti.

Mesti malas nak bangun. Pastu buat lambat-lambat pi mandi. Wajib melalak punya la. Start melalak dari mandi sampai la sampai sekolah.

Eh, tu macam perangai aku je. Silap! Silap! Anak menakan aku tak dak perangai macam aku. Bangun sendiri je takyah kejut pun. Tak banyak cikadak macam aku. Nak mandi nak kena ada ayaq panas. Kalau tak, tak mau mandi. Tak mau pi sekolah. Punya buruk perangai. Tapi aku tak ingat peristiwa hari pertama aku masuk sekolah. Rasanya aku tak melalak kot. Hari pertama je la. Huhu.


Ni haa budak-budak nak masuk sekolah. Yang hujung kiri tu ye. Dua-dua budak baik. Baik macam mak menakan depa. Aummmm!!



Addin Hilmi


Natasya Maisara




p/s : baik-baik sayang. aku ada untuk mu. ngeh~

1 komen:

emieysandra said...

Selamat kembali k sekolah :)