Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

MEREKA KATA

Thursday, January 6, 2011




Segmen anjuran Ben Ashaari lagi. Aku nak join gak. Tak kira!

Kata-kata aluan:


Assalamualaikum. Salam sejahtera. Pertama sekali aku nak ucapkan selamat datang kepada kamu semua yang sudi menjenguk blog biasa-biasa saja ini. Tuan blog ni pun so so jugak. Tapi dengan kehadiran kamu, aku rasa blog ni boleh jadi istimewa dengan tetiba. Terima kasih semua!! Tuan blog pun jenis tak kesah kalau ada blogger yang nak kutuk blog ni. Kasi yang kaw punya kutukan pun no hal. Aku ok je. Cuma biarlah kutukan membina. Dah puas kutuk tu, jangan lupa bagi tunjuk ajar. Aku ni bukan pandai sangat pun pasal blog. Harap-harap aku dan kamu semua boleh jalin hubungan baik dan saling menyapot sesama sendiri ya. Terima kasih sekali lagi.

p/s: senyum! =)

8 komen:

Ujang9897 said...

jejak jugak di sini..hehe

::Miss Pikon:: said...

tq ujang sudi singgah ;)

Awangku Johan said...

ujang.. aku pun nk join hg jugak la.. nk jejak d sini.. hehe

man yusoef said...

dengan tiba2 tu...tak tahan btol..haha..tp beblog mmg best!!.haha..salam kenal yea

misz sheyla said...

salam kenal

oshin said...

terjah sini dan follow awk. salam dari BA

::Miss Pikon:: said...

awang >> jejak2 la lagi lepas ni.ngeee~~ :)

man >> tak tahan? tahan pi laa. huhu. yup,beblog mmg best! salam kenal gak :)

misz sheyla >> selamat b'kenalan :)

oshin >> tq follow. terjah la selalu ye. hehe. :)

sissyira said...

salam

berkawan dengan ikhlas :D ngeee..