Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Kalau Ana Belom Mati, Habih Hantu Sapa Yang Dok Kacau Johan?

Thursday, January 27, 2011


Saat aku mula menulis jam pukul 11.30. Sket lagi nak masuk tengah malam. Tangan pulak gatai nak menulis cite seram.

Hihihihihihi (bunyi mengilai)

Orang kata kalau dengar kuat, 'benda' tu dok jauh. Tapi kalau dengar sayup-sayup, dekat la tu. Waaaa, aku dah seram sejuk. Tak pa, abaikan. Teruskan menulis.

Petang tadi lepas habih keja, aku dengan Haslina bersemangat ke panggung wayang untuk menonton cite seram arahan anak lelaki Yusof Haslam. Hampeh punya cite. Buat aku terbayang-bayang aksi lagak ngeri beliau, yakni membawa mayat berjalan-jalan dalam hutan. Part tu paling melekat dalam memori aku. Sebab part ada hantu yang lain aku tutup mata. Hahaha!

Persoalan aku kat tajuk entri ni terungkai la sudah. Rupa-rupanya hantu tu adalah hantu. Hantu sapa? Pi la tengok sendiri. Aku dah tak mampu nak menulis lagi. Ngeri weh! Nak pi toilet pun takot, apa kes? Uisyh, dah pukul doblas. Aku tido dulu. Selamat malam manusia. Nak rasmi comforter baru. Penat usung tadi. Sama penat Johan usung mayat Ana kot. Uwaaaaaaaa, tak habih lagi ka!


p/s : Jauhi perkara berbaur KHURAFAT!

0 komen: