Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Nurul Iman, Bertahan Sayang!

Monday, January 17, 2011


Aku pernah cite pasal Nurul Iman dalam entri ini. Awal pagi sabtu aku dikejutkan dengan berita dia masuk hospital. Dan hampir dibedah! Tapi kak aku tak setuju. Berdebar dalam dada hanya Allah yang tau. Tak lama kemudian, aku dapat berita dia dah tenat. Tanpa pikiaq panjang, aku terus bergegas pulang bersama abang-abang aku.

Sebak tengok keadaan Iman. Selain bagi antibiotik, doktor pun dah habih cara. Kawan-kawan, tolong doakan adik Iman panjang umur. Selebihnya kami sekeluarga hanya berserah. Allah lebih tahu mana yang terbaik untuk dia.
(T_T)




p/s : Jodoh, pertemuan, ajal & maut semua ditangan Allah.

6 komen:

eiela said...

semoga adik iman kuat. moga ada keajaiban berlaku.

Latest Entri :
1) Follower Blog Review Oleh Jejaka Terhangat
2) Cucu dan Atuk Moden

kdee said...

get well soon iman!

hana said...

anie, be strong k. takziah buat semua..

Anonymous said...

tabahkan hati ko ani..yg paling penting redha dia pergi mengadap Ilahi..menjadi pari-pari di syurga..Insyallah..aaminnn

nazirulhazwan~ said...

teruskan pada Allah, insyaAllah semua selamat. sekiranya tidak, tabahkan hati dengan ketentuan Allah, sesungguhnya Allah tahu apa yang terbaik utk hambanya:)

ABSOLUTE said...

take care eh, btw blog sangat lawa. :)