Features Title Here. Consectetur adipisicing

Features Content Here. Sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Blog Ni Buat Aku Geram

Tuesday, January 4, 2011


Selamat pagi semua!!


Hari kedua di tempat kerja di tahun 2011. Ada kerja nak buat. Tak pa tangguh dulu. Nak update blog sat. ngeh~ Dah lama aku tahan dari sebarkan benda ni. Tapi hari ni aku dah tak mampu lagi. Gerammmmm!! Apa yang buat aku geram? Nah, aku tayang sket. 




Tak rasa nak cubit-cubit ke??
[[SUMBER]]
Nak lebih geram pi terjah sendiri kat blog MARDIHA.


 
p/: kalau korang tak rasa geram macam aku, tak tau nak kata apa laaaa.. teringin jugak nak ada anak kembaq.. hihi~


 

2 komen:

Jejaka Terhangat said...

owh..culik anak orang ek..=p

::Miss Pikon:: said...

bukan anak org lain pun. anak kawan sendiri, xpe. dah mintak izin nak culik. hehe~